Godset bytter billettsystem

Strømsgodset har inngått en avtale med Hoopla som leverandør av nytt billett- og arrangementsystem på Marienlyst stadion.

Klubben har over en periode diskutert viktigheten av å utvide funksjonaliteten i vårt system knyttet til billettsalg og arrangement. I den sammenheng har vi gjennom en prosess i høst valgt å innlede et samarbeid med det norske selskapet Hoopla AS som leverandør av nytt billettsystem på Marienlyst stadion.

Selve implementeringen har pågått i noe tid, og vi lanserer nå systemet i forbindelse med fredagens oppstart av sesongkortsalget for sesongen 2018.

- Løsningen forenkler billettkjøpet og adgangen til stadion, og den vil gi oss helt nye muligheter til å kommunisere med publikum. Vi har stor tro på at systemet til Hoopla vil oppleves som mer brukervennlig for vårt publikum og gjøre Strømsgodset til en bedre arrangør, sier daglig leder Dag Lindseth Andersen.

Dag Lindseth Andersen (t.v.), ny arr.sjef Ståle Gundersen og Knut Hellik Kvåle (t.h.) ser frem til samarbeidet.
Dag Lindseth Andersen (t.v.), ny arr.sjef Ståle Gundersen og Knut Hellik Kvåle (t.h.) ser frem til samarbeidet.

Vår ambisjon er å styre mye av billettsalget over på mobile enheter slik at publikum kan bruke sine smarttelefoner som billett - enten det er enkeltbilletter eller sesongkort.

- Gjenkjøp av billetter blir enklere, og vi tror at publikum vil sette pris på de nye mulighetene og fleksibiliteten som systemet til Hoopla gir. På dette området er det viktig at vi er dynamiske, sier Lindseth Andersen.

Internt i Strømsgodset har vi lansert prosjektet «Fyll Stadion 2018» hvor vi ser på ulike tiltak for å skape gode opplevelser på stadion og samle byen og regionen på Godsets hjemmekamper. Her blir Hoopla en viktig samarbeidspartner for oss. 

- Vi i Hoopla er svært glade for at vi sammen med Strømsgodset skal få videreutvikle systemene som bedrer opplevelsen for både publikum og arrangøren. Vi ønsker å bidra til og tilrettelegge for at flest mulig kommer seg på kamp, sier Knut Hellik Kvåle i Hoopla.

Hokksund-karen er en av gründerne i selskapet. Han vil jobbe tett sammen med vår påtroppende arrangementssjef Ståle Gundersen og salgs- og arrangementskoordinator Marthe Marlene Borge for at vi når de publikumsmålene vi har satt oss for 2018.

Annonse: