Innspill fra gruppeoppgave

Under B2B turen til Kiel tidligere i høst ble det utarbeidet en rekke gode innspill på de ulike partneraktivitetene vi gjør i klubben. Les mer om innspillene her.

Annonse:

Gjengen som var med på Kiel-turen ble delt i seks ulike grupper hvor hver gruppe fikk ulike aspekter de skulle se på. Her er noe av de mange gode innspillene vi fikk.

 

Partneraktiviteter

Kom med forslag til en eller flere nye partneraktiviteter som bør inn iaktivitetskalenderen for 2020. I tillegg til, eller i stedet for noe annet.

  • Fotballcup 5 mot 5, med premiering og bankett
  • Bil-cup på Drammen Racing i bilsimulator
  • Felles Godset-lag på Drammenselva rundt våren 2020. Ta med familien, egne t-skjorter til alle deltakere. Samling etterpå
  • Beholde Kiel-turen
  • Diverse kurs hos partnere: kaffekurs, wiskeykurs, vinsmaking, ølsmasking etc.
  • Tur til San Sebastion for å se Martin Ødegaard
  • Tur til Hammarby for å se på kamp og lære mer om hvordan de har lykkes med publikumsøkning

Partnersider

Hvordan få flere til å aktivt bruke partnersidene på godset.no? Hva kan Strømsgodset gjøre? Hva kan sponsorene selv gjøre?

  • Innkallelser, påmeldinger og deltakerliste bør gå via partnersidene
  • Informasjon i SIF INFO bør linkes til fullstendig sak på partnersidene
  • Eget bransjeregister
  • Bildegalleri som sponsorene kan bruke i sin markedsføring
  • Suksesshistorier bør deles oftere
  • Bør ha eksklusiv info kun for partnere

SIF-Lunsj

SIF-LUNSJ: Stabilt godt oppmøte, men kan vi gjøre noe annerledes for å berike innholdet på SIF-lunsjene?

  • Åpne opp for muligheten for 1 møte etter hver lunsj, ut ifra deltakerlisten kan man selv ta kontakt med de man ønsker å møte
  • Vite til enhver tid hvem som er påmeldt til lunsj
  • Mer eksklusiv info om spiller inn/ut etc. 
  • Foredrag med annen faglig innput - feks. ledelse, salgsteknikk osv

VIP

VIP-Kampopplevelsen på Marienlyst: hva kan gjøres for å få en enda bedre kampopplevelse?

  • Flere spørsmål på Kahooten - hvor halvparten handler om sponsorer
  • Flere SIF-abassadører med vertskapsrolle
  • Mer synlig ledelse
  • Større dører - letter å komme inn til pause
  • Rullerende presentasjon av alle sponsorer på skjermene

Sesongkort

Sesongkort: vi ønsker å gi mer fordeler til de som kjøper sesongkort på Marienlyst. Hva kan partnerne bidra med her, hvem bør bidra, og hvordan kan det gjennomføres i praksis?

  • Eget treffsted for supportere med sesongkort før kamp
  • Grupperabatt ved kjøp av flere sesongkort
  • Vervekampanje - få effekter ved å verve en venn
  • Rabatt på sesongkort til ansatte i sponsorbedrifter
  • Alle sesongkortinnehavere får rabatt i kiosken på kampdag
  • Trekning av fine premier blant sesongkortinnehavere i pausen på hver kamp
  • Gratis buss på kampdag for sesongkortinnehavere

 

BlåKveld

Torsdag 21. november: BlåKveld på Marienlyst. Hva kan innholdet på en slik kveld være? Kom gjerne med flere forslag

 

  • I sofaen med Rune (sofa fra Fagmøbler) fra kl. 19-22
  • Intervjue Thor og Steinar om historien de var med på
  • Fortelle mer om hva godset gjør, vekke engasjementet
  • Ha med spillere, snakke om samfunnsansvar, gatelag etc.
  • Sofaen auksjoneres bort til slutt, til inntekt for veldedig formål

 

 

Annonse fra Eliteserien: