DNB inviterte 750 barn

Generalsponsor DNB inviterte idrettslag fra hele distriktet til kampen mot Lillestrøm forrige søndag.

Annonse:

Vår rause samarbeidspartner DNB ønsker å bidra til å skape mer liv på tribunen under Strømsgodets hjemmekamper. Samtidig vil de legge til rette for at flere barn som spiller fotball i regionen skal få oppleve stemningen på Marienlyst. 

For Strømsgodset er det fantastisk at en partner som DNB ønsker å gjøre et slikt tiltak, som gangner både klubben, barna og alle på stadion. Sammen med Strømsgodset sendte DNB ut invitasjon til lagledere i kretsen som da fikk mulighet til å melde på sitt lag. Og interessen var veldig stor! De 700 avsatte billettene gikk fort unna, og det ble faktisk bestilt litt over før vi fikk stoppet påmeldingene.

I tillegg til billetter stilte DNB med klatretårn og gratis pølser utenfor arenaen. Her vrimlet det av liv i timene før kamp og mange fikk testet seg selv og høydeskrekkken i klatretårnet. Det ble også delt ut Godset-tatoveringer til alle barn som ønsket. 

Banksjef i DNB, Linn Lolland forklarer hvoror DNB ønsker å gjøre et slikt tiltak:

- Vi ønsker å være med på å bidra til flere barn og mer liv på tribunen. Det er en spennende innspurt på årets sesong og laget fortjener all støtte fra tribunen. Sesongen for aldersbestemte lag er så godt som ferdig, og da er det jo ingen ting som er mer naturlig enn en avslutning på sesongen, på Marienlyst.

Et herlig tiltak av en aktiv samarbeidspartner!

Se bilder fra dagen her:

Annonse fra Eliteserien: