Årets første "lunsj" - digitalt

Årets første SIF-lunsj ble servert uten lunsj, men med en digital presentasjon av aktivitetskalender og siste nytt fra klubben.

Annonse:

Når tiden vi er inne i ikke enda tilater fysiske arrangementer for mange mennesker ble det helt naturlig å gjennomføre årets første SIF-lunsj som en digital variant. Vi inviterte derfor til en 40 minutters lang digital sekvens for alle samarbeidspartnere torsdag 11. februar.

Aktivitetskalender

Rune Marthinsen åpnet lunsjen med en gjennomgang av årets aktivitetskalender. Kalenderen er alt sendt ut, og her ble hver aktivitet forklart nærmere, samtidig som flere datoer var spikret. Det er en vanskelig tid å planlegge aktiviteter i, men dersom normaliseringen av samfunnet går som vi håper har vi mange fine aktiviteter å glede oss til fremover.

En oversikt over hele presentasjonene fra lunsjen ligger nederst i saken.

Sponsorforum og tingenes tilstand

Det ble videre i lunsjen, fra Signe Rismyhr Engelund, informert om viktigheten av å holde sposnorforum oppdatert. Med bakgrunn i klubbens bærekraftsatsing er det besluttet å ikke lage en fysisk partnerbok i år, og dermed er det desto viktigere at hver bedrifts informasjon er oppdatert på sponsorforum HER.

Er du usikker på hvoran du endrer din bedrift sin profil, se denne BRUKERMANUALEN. Trenger du hjelp til innlogging, ta kontakt med [email protected] 

Det ble også oppfordret til å dele flere gode sponsorhistorier hvor partnere har handlet av hverandre. Vi ønsker gjerne å fortelle flere av disse historiene. Har du en historie fra det siste året hvor du har solgt eller handlet av andre partnere, ta kontakt med [email protected]

Daglig leder Dag Lindseth Andersen ga en oppdatering på tingenes tilstand i klubben, både vedrørende økonomi og sport.

Strategi 2021-2025

Klubben har de siste månedene jobbet med en ny strategiplan som skal gjelde den kommende femårsperioden. Denne planen er nå i sluttføringsfasen og Dag ga en overordnet innføring i hvordan strategien til klubben ser ut fremover. I korte trekk er klubbens aller viktitgste satsingsområder definert i hvert sitt område; sport, bærekraft, klubbutvikling og fans. 

En grundigere gjennomgang av strategiplanen vil gjennomgås når denne er helt ferdig.

NB: Strategihuset som ble presentert på lunsjen ligger ikke i presentasjonen under da denne ikke er offentlig enda. 

Her finner du presentasjonen fra lunsjen

 

Annonse fra Eliteserien: