Trenere

På Strømsgodsets fotballakademi (FA) som foregår etter skoletid mandag-fredag, har vi et kompetent, motiverende og engasjerende trenerteam.

Annonse:

Trenere

• Jens Petter
    Akademileder og trener Damelaget
  • Tom Erik Fredriksen
    FA trener og sportslig ansvar ungdom
  • Mats Bergstrøm
  • Keerat Singh
  • Katharina Dalbakk
  • Sebastian Pop
  • Sondre Fosnæss Hansen
    FA trener og A-lagsspiller

Jens Petter Berg:
Ansatt som akademileder på fotballakademiet. Er også hovedtrener på Strømsgodsets damelag. Har vært flere år i Stabæk sitt akademi, NTG fotballtrener, samt vært en del av trenerteamet til ØHILs dame-toppfotball satsing.
Kompetanse: UEFA A-lisens
Sportslig ansvar for FotballAkademiets utviklingsgrupper, og Akademigrupper.

Tom Erik Fredriksen: Ansatt som trener på fotballakademiet i Strømsgodset Toppfotball. Vært primus motor og hatt det sportslige ansvaret for «FA» siden oppstarten i Talentgården i 2014. Trent flere lag i ungdomsavdelingen i Strømsgodset Toppfotball, men også i Strømsgodset Idrettsforening. Deriblant vært trener for Martin Ødegaard i fire sesonger.
Kompetanse: UEFA B-lisens
Sportslig ansvar for den eldste FA-gruppa (ungdom).

Mats Bergstrøm: Gulskogen-gutt som har deltatt som trener på «FA» siden 2017. Trent flere barne- og ungdomslag i både bandy og fotball for Drafn, Strømsgodset IF og Drammen Bandy.
Kompetanse: Grasrottrener

Keerat Singh: Gulskogen-gutt som har vært som spiller på «FA» i sine yngre dager. Et stort fotballtalent som har gått gradene i Strømsgodset Toppfotball. Spiller nå for MIF i OBOS-ligaen. Startet opp som trener ved siden av å være fotballspiller hos oss i 2022.
Kompetanse: Grasrottrener

Katharina Dalbakk: Kaptein på Strømsgodset Toppfotballs A-lag damer. Ved siden av å satse fotball har hun vært med som trener hos oss på «FA» siden 2022. Har hovedansvaret for den yngste gruppa på akademiet.

Sebastian Pop: Gulskogen-gutt som også har gått gradene som fotballspiller i Strømsgodset Toppfotball. Spilte for Notodden i 2022, men mulig vi ser han i ny klubb for 2023-sesongen. Ved siden av å være fotballspiller har han deltatt som trener på «FA» siden høsten 2022.
Kompetanse: Grasrottrener

Sondre Fosnæss Hansen: : Gulskogen gutt som har gått samtlige grader i Strømsgodset Toppfotball. Flere titalls A-lagskamper, og spiller for øyeblikket på A-laget til Strømsgodset Toppfotball.

Annonse fra Eliteserien: