Slik vil vi løfte produktet vårt
Strømsgodset gjør grep for å løfte kampopplevelsen før årets første hjemmekamp. Se hvilke nye konsepter vi lanserer på Marienlyst.
For Strømsgodset er det viktig å hele tiden jobbe for å tiltrekke oss nye målgrupper til våre hjemmekamper. Vi har derfor gjort grep for å gjøre kampopplevelsen enda mer attraktiv, spesielt for den yngre garde. Dette er noen av tiltakene vi iversetter fra første hjemmekamp mot Aalesund 16. april:
- Kiss-Cam I pausen på hver hjemmekamp - dette er allerede et svært etablert konsept på bla. amerikanske idrettsarrangementer.
- Flammekastere ved innmarsj og scoring
- Ny musikk før kampstart - For å løfte stemningen før kampstart, vil vi, som en prøveordning, bytte ut Gamle Gress med ulike låter som til enhver tid er populære i Norge. Dette tror vi vil gire opp spillerne og publikum et ekstra hakk før kampstart.
- Bølgen blant publikum - vi ønsker å skape mer aktivitet på tribunen og har egne aktivatorer som vil sette i gang bla. bølgen rundt på stadion i løpet av kampen.
Som klubb ønsker vi å være nytenkende og ser både til andre klubber og andre idretter for å fornyet vårt eget arrangement. I denne prosessen har vi blant annet latt oss inspirere fra amerikansk fotball samt andre idretter som ishockey og håndball.
Kjøp billett til årets første hjemmekamp mot Aalesund her
NB: saken er publisert 1. april...
