Slik vil vi løfte produktet vårt

Strømsgodset gjør grep for å løfte kampopplevelsen før årets første hjemmekamp. Se hvilke nye konsepter vi lanserer på Marienlyst.

Annonse:

For Strømsgodset er det viktig å hele tiden jobbe for å tiltrekke oss nye målgrupper til våre hjemmekamper. Vi har derfor gjort grep for å gjøre kampopplevelsen enda mer attraktiv, spesielt for den yngre garde. Dette er noen av tiltakene vi iversetter fra første hjemmekamp mot Aalesund 16. april:

  • Kiss-Cam I pausen på hver hjemmekamp - dette er allerede et svært etablert konsept på bla. amerikanske idrettsarrangementer. 
  • Flammekastere ved innmarsj og scoring
  • Ny musikk før kampstart - For å løfte stemningen før kampstart, vil vi, som en prøveordning, bytte ut Gamle Gress med ulike låter som til enhver tid er populære i Norge. Dette tror vi vil gire opp spillerne og publikum et ekstra hakk før kampstart. 
  • Bølgen blant publikum - vi ønsker å skape mer aktivitet på tribunen og har egne aktivatorer som vil sette i gang bla. bølgen rundt på stadion i løpet av kampen. 

Som klubb ønsker vi å være nytenkende og ser både til andre klubber og andre idretter for å fornyet vårt eget arrangement. I denne prosessen har vi blant annet latt oss inspirere fra amerikansk fotball samt andre idretter som ishockey og håndball. 

Kjøp billett til årets første hjemmekamp mot Aalesund her

NB: saken er publisert 1. april...

Vi har bla. hentet inspirasjon fra Amerikansk idrett
Vi har bla. hentet inspirasjon fra Amerikansk idrett

 

Annonse fra Eliteserien: